Ustvarjanje skupne vrednosti

Ustvarjanje skupne vrednosti

Ustvarjanje skupne vrednosti je osnovno vodilo našega poslovanja, ki pravi, da moramo ustvarjati vrednost za širšo družbo, če želimo ustvarjati dolgoročno vrednost za delničarje. Trajnosten odnos do okolja in ustvarjanje skupne vrednosti za delničarje in družbo pa lahko dosegamo le ob spoštovanju svojih načel poslovanja.

Od zrna do skodelice. Od pridelovalcev k vam.

V prejšnjem letu smo ustanovili NESCAFÈ načrt za utrditev trajnostnih kavnih programov. Cenimo kavo, ki je narejena s spoštovanjem do okolja in do soljudi. Kot ena izmed najbolj priljubljenih kavnih blagovnih znamk, nosimo odgovornost in željo po tem, da naredimo, kar je prav za naše potrošnike, sodelavce in svet v katerem živimo. Ključ je v spremembah, ki jih naredimo na poti od pridelovalcev do vas.

Nestlé CSV raziskava za leto 2010

Pogledajte si Nestlé CSV raziskavo za leto 2010.