Sort by
Sort by

NESCAFÉ Dolce Gusto v Sloveniji z novim kavnim avtomatom DROP

Nazaj k izjavam za javnost
Ljubljana
Eleganca ujeta v kavnem avtomatu

NESCAFÉ Dolce Gusto DROP, novi visoko dovršen zaprt sistem za pripravo napitkov, je nastal s posluhom do potrošnikov in s pomočjo kapsul ponuja prvovrstno izkušnjo tako ob pripravi kot pitju kave in drugih napitkov. NESCAFÉ Dolce Gusto s tem postavlja nove smernice pri pripravi kave doma.

 

Drop z minimalističnim dizajnom, ki ga je navdihnila kapljica kave, zagotavlja visoko dovršenost pri pripravi toplih in hladnih napitkov. Vanj se bodo zaljubili ljudje s stilom, tisti, ki si želijo popolnih trenutkov ob doma pripravljenih skodelicah kave. 

Zato so se pred lansiranjem kavnega aparata Drop na Slovensko tržišče, pri NESCAFÉ Dolce Gusto odločili, da novi kavni avtomat in novi okus Café Au Lait, skupaj z drugimi napitki, preizkusita poznavalka blagovne znamke NESCAFÉ Dolce Gusto Tjaša Kokalj in blogerka Manja Ujčič Zrimšek, ki se je s tovrstnim pripravljanjem kave doma srečala prvič. »Priznam, da je pripravljanje kave moj ritual večkrat na dan in prvi požirek zame pomeni zmeraj nov užitek. Circolo, Mini Me, zdaj pa Drop, ki je moj tretji kavni avtomat NESCAFÉ Dolce Gusto. Zdi se, da brez njih ne morem. Okusi pa, vsak je nekaj posebnega, na novo pa sem zaljubljena v Café Au Lait,« je povedala televizijska voditeljica, manekenka in blogerka Tjaša Kokalj. 

Vodja blagovne znamke NESCAFÉ Dolce Gusto Barbara Ahčin dodaja: »Na voljo je polna paleta napitkov NESCAFÉ Dolce Gusto, od vrhunskega espressa do poslastice kot je Café Au Lait. V kavnih kapsulah, ki zagotavljajo svežino okusa in moč arome, so le najboljša kavna zrna Arabice. Sicer pa je NESCAFÉ Dolce Gusto zaprt sistem za pripravo napitkov in edini, ki omogoča pripravo različnih vrst toplih kot hladnih napitkov.«
Kavni avtomat Drop je mojstrovina revolucionarne tehnologije in avantgardnega dizajna podjetja Groupe SEB in blagovne znamke KRUPS, široko paleto kapsul za napitke pa skrbno razvija Nestlé, ki popolnoma razume pomen popolnosti okusov še tako zahtevnih ljubiteljev kave. Že od leta 2006 združena v blagovni znamki NESCAFÉ Dolce Gusto razvajata s sodobno domiselnostjo stila in elegance ter okusa in arome. 

»Eleganten dizajn avtomata Drop, ki je na voljo v treh atraktivnih barvah, ljubiteljem kave omogoča, da ga postavijo praktično kjerkoli. Tehnična dovršenost pa se izkaže pri pripravi, ko avtomat med drugim poskrbi za ravno pravo mero kave, mleka ali drugih napitkov«, je povedala Romana Kancler iz skupine SEB, proizvajalca malih gospodinjskih aparatov KRUPS.

 

Kaj o Drop-u in napitkihmenita Tjaša in Manja, lahko preverite na njunih kanalih družbenih omrežij:

Tjaša Kokalj                                                                         

Instagram

Facebook
 
Manja Ujčič Zrimšek

Instagram

Facebook

Blog