NESCAFÉ Dolce Gusto v sodelovanju z nagrajenim glasbenikom will.i.am.om predstavlja novo globalno kampanjo

To Press Releases listLjubljanja ,sep 1, 2016

NESCAFÉ Dolce Gusto, znamka, ki je na slovenskem tržišču poznana po prvem zaprtem sistemu za kavo in omogoča pripravo različnih vrst napitkov v enem aparatu, predstavlja novo globalno kampanjo ˝Ustvarjalnost oživlja klasiko˝. Kampanja slavi ustvarjalnost, ki je ključ do ustvarjanja in je nastala v sodelovanju z Grammy-jem nagrajenim glasbenikom will.i.am.om. 

Glavni akter novega oglasa, will.i.am, svojo ustvarjalnost usmerja v ponovno oživitev klasike, skladbe (Sittin' On) The Dock of the Bay izvajalca Otisa Reddinga. Prav tako tudi NESCAFÉ Dolce Gusto svojo kreativnost usmerja v pretvarjanje doživetja pitja kave v popolnoma novo izkušnjo.

Danes ljubitelji kave, bolj kot kadarkoli, poleg kakovosti želijo tudi sofisticirano izkušnjo pitja najljubšega napitka. Znamka NESCAFÉ Dolce Gusto je znana po premikanju meja- od najnovejših tehnoloških rešitev in unikatnega dizajna kavnih aparatov, do široke palete vrhunskih okusov kave, ki zadovoljijo tudi najzahtevnejše brbončice. 

Za več informacij obiščite: https://www.facebook.com/DolceGustoSlovenija/