NESCAFÉ® Dolce Gusto®


Moj NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparat se je pokvaril ali potrebujem nadomestni del za moj aparat. Kje lahko najdem seznam NDG servisov?

Na NESCAFÉ® Dolce Gusto® povezavi lahko najdete seznam pooblaščenih servisov za NESCAFÉ® Dolce Gusto® naprave.

Kje lahko kupim čistilno sredstvo za NESCAFÉ® Dolce Gusto®aparat?

Priporočeno čistilno sredstvo NESCAFÉ lahko kupite na pooblaščenih servisih NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Univerzalno čistilo vodnega kamna je na voljo v vseh bolje založenih tehničnih trgovinah.

Kako se pridružiti klubu zvestobe NESCAFÉ® Dolce Gusto®?

Žal nam je, da vas obveščamo, da smo s 1.1.2017 prenehali z nagrajevanjem v klubu zvestobe NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Vabimo vas, da redno obiskujete našo Facebook stran za vse informacije o prihodnjih ugodnostih in promocijah.

Koliko kave potrebujem za eno skodelico?

Vsi naši napitki se pripravljajo iz ene ali dveh kapsul. Količina vode, katero dodate skozi vsako kapsulo je odvisna od lastnega okusa, naš predlog za serviranje pa je označen na pakiranju. Če imate avtomatski aparat, prilagodite količino vode oznaki na kapsuli. To vam omogoča, da imate enako količino in kvaliteto napitka ob vsaki pripravi.

Kako vem, katero kapsulo uporabiti za kateri napitek?

Na vsaki kapsuli je označeno, za kateri napitek gre, vendar pa morate preveriti barvo kapsule, da vidite, za katero kapsulo gre- gre za kapsulo z mlekom, kavo, čokolado, ali hladnim napitkom:

- Mlečne kapsule so bele barve.
- Kapsule, ki vsebujejo kavo so črne ali temno rjave barve.
- Kapsule, ki vsebujejo čokolado so svetlo rjave barve.
- Hladni napitki so srebrne barve.

Ali v prihodnosti načrtujete proizvodnjo drugih napitkov?

Neprestano smo v iskanju različnih vrst napitkov, katere bi dodali v obstoječi nabor, letno lansiramo en do dva nova napitka.

Kako delujejo aparati?

NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparati spuščajo vodo v kapsulo pod pritiskom 15 barov. Visok pritisk in dizajn kapsul omogočata enak pritisk, da bi za vas kreirali popolno kvaliteto kave polnega okusa.

Pravkar sem odprl/-la svoj novi aparat in zdi se mi, da del manjka. Kaj lahko storim?

Prosimo vas, da ponovno pozorno pregledate škatlo vašega aparata, če je del slučajno v škatli. Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na enega izmed pooblaščenih servisov za aparate NESCAFÉ® Dolce Gusto®:

ELEKTROSERVIS FEMEC
Brnčičeva 13
Ljubljana (Črnuče)
TEL: 01 561 23 18

SERVIS ŽUPEVC
Ptujska 9
Maribor
TEL: 02 33 16 400

Kako pogosto je aparat potrebno čistiti vodnega kamna?

Aparat je vodnega kamna priporočljivo očistiti vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pripravljenih napitkih.