Sort by
Sort by

NESCAFÉ® Dolce Gusto® servis

Moj aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto® se je pokvaril ali pa potrebujem nadomestni del za aparat. Kje lahko najdem seznam storitev NDG?

Seznam pooblaščenih servisov za naprave NESCAFÉ® Dolce Gusto® lahko najdete na podstrani NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Kje lahko kupim čistilno sredstvo (odstranjevalec vodnega kamna) za aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto®?

Priporočeno čistilno sredstvo za aparat NESCAFÉ® Dolce Gusto® lahko kupite na enem od pooblaščenih servisov NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Univerzalno sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna najdete v vseh bolje založenih trgovinah.

Kako se lahko včlanim v Dolce Gusto® Loyalty Club?

Žal vas moramo obvestiti, da smo s 1. 9. 2016 ukinili dotedanji sistem nagrajevanja zvestobe v okviru kluba zvestobe NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Vabimo vas, da redno spremljate našo Facebook stran za vse informacije o prihodnjih ugodnostih in akcijah.

Koliko kave potrebujem za eno skodelico?

Vsi napitki NESCAFÉ® Dolce Gusto® se pripravljajo iz ene do dveh kavnih kapsul. Količina vode, ki jo dodate vsaki kapsuli, je odvisna od vas, naš predlog za serviranje pa je označen na škatli. Če imate avtomatski aparat, sledite oznaki na kapsuli in temu prilagodite številčnico s količino vode oziroma napitka. Tako boste vsakič dobili enako količino in kakovost pijače.

Kako vem, katero kapsulo uporabiti za kateri napitek?

Na vsaki kapsuli je označeno, za katero pijačo gre, prav tako pa vrsto kapsule lahko prepoznate po različnih barvah osnovnih kapsul:

  • Mlečne kapsule so označene z belo barvo.
  • Kapsule, ki vsebujejo kavo, so označene s črno ali temno rjavo barvo.
  • Kapsule, ki vsebujejo čokolado, so označene s svetlo rjavo barvo.
  • Hladni napitki so označeni s srebrno barvo.

Ali boste v prihodnje izdelovali še kakšne druge vrste kapsul?

Nenehno odkrivamo nove vrste napitkov, s katerimi dopolnjujemo že obstoječo ponudbo, na leto pa lansiramo eno do dve novi vrsti pijače.

Kako delujejo aparati?

Aparati NESCAFÉ® Dolce Gusto® spustijo vodo v kapsulo pod pritiskom 15 barov. Visok pritisk in oblika kapsule omogočata enakomeren pritisk, s katerim nastane kava vrhunske kvalitete in polnega okusa, pripravljena za vas.

Pravkar sem odprl/-a svojo novo napravo in mislim, da manjka del, kaj naj naredim?

Prosimo, da ponovno pregledate škatlo vaše naprave in se prepričate, da manjkajočega dela ni v njej. Če ga še vedno ne najdete, napravo s celotno škatlo vrnite na prodajno mesto, kjer ste jo kupili, in tam vam bodo zagotovili zamenjavo.

Kako pogosto je treba napravo očistiti vodnega kamna?

Priporočljivo je, da iz aparata odstranite vodni kamen vsake 3 do 4 mesece ali po 400 pijačah.

Moja naprava se je pokvarila, kaj naj storim?

Zagotovite redno čiščenje in vzdrževanje vaše naprave. Če je bil aparat redno vzdrževan, ga odnesite v enega od pooblaščenih servisnih centrov NESCAFE® Dolce Gusto®.