60/40+

Potrošniki so središčna točka, okoli katere se kroji princip poslovanja podjetja Nestlé. Eno od orodij, s katerim Nestlé spremlja želje in potrebe svojih potrošnikov, da jim lahko ustreže, je princip 60/40+.

Predstavljajte si, da je 60/40+ rentgen naših izdelkov, v katerem je potrošnik ključni udeleženec. V skladu z željami in potrebami potrošnika se Nestlé neprenehoma trudi izboljšati svoje izdelke. Glavni cilj je izboljšati recepturo, obogatiti izdelek s hranljivimi vrednostmi in hkrati obdržati dober okus izdelka.

60/40+ je raziskava, katere cilj je ta, da ima kakovost prednost pred konkurenčnimi izdelki, istočasno pa spoznanje, kaj potrošniki od izdelka, ki se preizkuša, pričakujejo in želijo.

Danes so potrošniki vse bolj informirani o pomembnosti pravilne prehrane in so previdni pri tem, katero hrano zaužijejo. Osnovna želja potrošnikov je hrana, v kateri lahko uživajo in ki jim zagotavlja vnos hranljivih snovi v organizem, a pod pogojem, da s tem ne slabijo svojega zdravja.

Nestléjev odgovor je koncept prehrane, zdravja in zdravega načina življenja, na čemer temelji koncept poslovanja podjetja, in to od ustvarjanja novih izdelkov, izboljšanja obstoječih, izobraževanja zaposlenih in potrošnikov o pomembnostih zdrave prehrane do programa družbenoodgovornega poslovanja.