Sort results by
Sort results by

Zdravje in prehrana

Kaj počne Nestlé glede prekomerne teže?

Kot največje živilsko podjetje na svetu imamo izjemno priložnost - pa tudi odgovornost - da podpiramo zdravje in prehrano družin in skupnosti.

Vsak dan nudimo ljudem po vsem svetu več kot milijardo obrokov hrane in pijače.

Vsako leto zmanjšujemo količino soli, sladkorja in nasičenih maščob v svoji hrani in pijači ter povečujemo količino polnozrnatega, sadnega, zelenjavnega, stročnic. Prav tako dodajamo pomembna mikrohranila hrani in pijačam v državah, kjer so znane pomanjkljivosti.

Nestlé je med prvimi tremi podjetji v Fundaciji za dostop do prehrane, ki uvršča največja svetovna podjetja za hrano in pijačo glede na njihove prehranske obveznosti in uspešnost v sedmih kategorijah: upravljanje, izdelki, dostopnost, trženje, življenjski slog, označevanje in vključevanje.

Kako pomagate ljudem razumeti več o velikosti obrokov?

S časoma so se povečale tudi povprečne velikosti strežnikov. Kontrola porcij je prepoznana kot eden od najbolj stroškovno učinkovitih ukrepov za boj proti prekomerne teže.

Zavezujemo se, da bomo pomagali pri spreminjanju pravila o velikosti obrokov in spodbudili potrošnike, da sprejmejo manjše porcije. To zahteva inovativne rešitve v naših izdelkih in na embalaži. S svojimi programi in praktičnimi navodili za delno pakiranje želimo pomagati potrošnikom pri boljši izbiri glede velikosti obrokov.

Katere raziskave delate na področju prehrane?

Sodelujemo s strokovnjaki s področja prehrane in javnega zdravja za spodbujanje dobre prehrane, ustrezne izbire in zdravega načina življenja. Nestlé je zavezan k uporabi svojega prehranskega znanja in obsežne raziskovalne mreže, da bi pomagal izboljšati življenje ljudi. Naši raziskovalci prehranjevanja sodelujejo z vodilnimi akademskimi institucijami, da bi pospešili kolektivno znanje, izboljšali našo ponudbo in spodbudili naše podjetje in našo industrijo k obravnavi izzivov prehrane.

Vzpostavljanje dobrih prehranjevalnih navad v otroštvu je ključnega pomena za ohranjanje zdravih prehranjevalnih navad kasneje v življenju. Nestlé si prizadeva voditi industrijo na področju prehrane in zdravstvenih raziskav na tem področju. Pomemben element tega je razumevanje, kaj vpliva na prehrano otrok, življenjski slog in zdravje. To delamo z vrsto raziskav, ki nam pomagajo razviti hranljivo hrano in pijačo za dojenčke in otroke.

Katere druge ukrepe sprejmete, da bi ljudem pomagali biti bolj zdravi?

Zdravja in dobrega počutja ni mogoče obravnavati le na individualni ravni. Brez vključenosti zdravja v skupnosti in družbe posamezniki ne bodo mogli sprejeti bolj zdravega načina življenja. Naši programi in prizadevanja v skupnosti obsegajo več programov in področij – od prehrane in telesne dejavnosti do vlaženja do dojenja – za pomoč ljudem, ki potrebujejo podporo za bolj zdravo življenje.

Kaj počnete, da zmanjšate vsebnost soli v izdelkih?

Zavezani smo k zmanjšanju natrija v vseh svojih živilih in pijačah, naš trenutni cilj za leto 2020 pa je zmanjšati natrij, ki ga v svoje izdelke dodajamo za 10 %.

Želimo pomagati posameznikom in družinam pri izpolnjevanju priporočila Svetovne zdravstvene organizacije (angleško World Health Organization; kratica SZO ali WHO) o porabi soli, ki je 5 g na dan za zdrave odrasle.

V Združenih državah, na primer, smo se ukvarjali z vlado, da bi podprli cilje za sol za vsa živilska podjetja, korak, ki ga je priporočilo Ameriško združenje za srce (AHA).

Med letoma 2005 in 2011 smo sol, ki smo jo uporabili v svojih receptih, zmanjšali za 12 500 ton. Nato smo se zavezali, da bomo zmanjšali raven natrija za 10 % od leta 2013 do 2016, pri čemer smo se osredotočili na svoje bolj zahtevne izdelke.

Do konca leta 2016 smo v hrani in pijači zmanjšali natrij za 10,5 % (2.700 ton).

Naš cilj je zmanjšati vsebnost soli v naših živilih, tako da ljudje ne bodo čutili potrebe, da bi jo sami dodali, ali izbrali bolj slane alternative. Nestlé izdelki morajo vedno zagotoviti dobro prehrano in odličen okus.

Kaj počnete, da bi zmanjšali nasičene maščobe v vaših izdelkih?

Kaj počnete, da zmanjšate nasičene maščobe?

Naš cilj za leto 2020 je zmanjšati nasičene maščobe za 10 % v Nestlé izdelkih, ki ne izpolnjujejo strogih prehranskih standardov. To podpira priporočilo Svetovne zdravstvene organizacije (SZO), da naj bi samo 10 % kalorij v naši prehrani izhajalo iz nasičenih maščob.

Merila Nestlé prehranske fundacije (NF) določajo standarde za prehransko vrednost naših izdelkov in so zasnovana tako, da posameznikom in družinam pomagajo doseči ta cilj SZO.

Trenutno 8.500 posameznih živil in pijač (približno 7 % naših izdelkov) ne izpolnjuje standardov NF za nasičene maščobe. Ampak trdo delamo, da bi postali bolj zdravi.

Leta 2009 smo se zavezali, da bomo zmanjšali nasičene maščobe v vseh živilih, ki jih izdelujemo, kadar je to mogoče, in da ne povečujemo nekaterih nasičenih maščobnih kislin.

Do konca leta 2016 smo zmanjšali vsebnost nasičenih maščob v teh izdelkih v povprečju za 6,5 % oziroma za 6.200 ton, v primerjavi s ciljem 10 %.

Našim kritikom včasih morda ne izgledamo tako, kot da se premikamo dovolj hitro, da bi bili naši izdelki bolj zdravi, vendar moramo proces pravilno urediti. Ljudje želijo, da je njihova hrana zdrava in prijetna.

Pomembno je tudi vedeti, da so maščobe in olja pomemben del zdrave in uravnotežene prehrane. Zagotavljajo energijo, nam pomagajo absorbirati vitamine in prispevajo k pomembnim telesnim funkcijam.

Ali odstranjujete transmaščobe?

S politiko Nestlé o transmaščobah (pdf, 1 Mb) smo se zavezali, da bomo do konca leta 2016 odstranili transmaščobe, ki izvirajo iz delno hidrogeniranih olj (PHO) iz našega portfelja. Več kot 99,8 % maščob in olj, ki jih bomo kupili v letu 2017, ne bo vsebovalo takšnih maščob.

Podpiranje dojenja

Kako Nestlé podpira dojenje?

Menimo, da je dojenje najboljše za dojenčke in podpira priporočilo Svetovne zdravstvene organizacije, ki poziva k izključnemu dojenju v prvih šestih mesecih življenja, čemur sledi neprekinjeno dojenje in uvedba dopolnilnih živil, ki jih svetuje zdravstveni delavec ali zdravstveni organ.

Vključujemo besedo „dojenje je najboljše“, kadarkoli in kjerkoli je mogoče in ustrezno, kot na primer pri pakiranju dojenčkovih formul in pri vseh komunikacijah. Razvijamo tudi izobraževalne materiale za zdravstvene delavce in starše o koristih dojenja. V sodelovanju z vladami in zdravstvenimi ustanovami vodimo kampanje in seminarje o dojenju za medicinsko skupnost.

Ali je Nestlé lobiral za nasprotovanje politikam dojenja?

Trdno podpiramo dojenje in na to stališče nismo motili. Nismo, niti ne bomo nikoli lobirali za vlade - vključno z vlado ZDA - da bi nasprotovali politikam dojenja kjer koli na svetu.

Verjamemo, da je dojenje najboljše za dojenčke. Pika. Še naprej bomo spodbujali izključno dojenje v prvih šestih mesecih življenja, temu pa bo sledilo tudi uvajanje ustreznih hranilnih dopolnilnih hran skupaj s trajnim dojenjem, do dveh let in več. Kadar matere ne morejo ali ne želijo dojiti, menimo, da formula za dojenčke predstavlja pomembno alternativo. Še naprej se zavzemamo za odgovorno in skladno ponudbo izdelkov za podporo materam, ki potrebujejo, ali izberejo alternativo dojenju.

Kaj počnete, da bi zmanjšali sladkor v svojih izdelkih?

Zavezani smo k zmanjšanju dodanih sladkorjev v svojih izdelkih za 5 % do leta 2020, da bi ljudem pomagali živeti bolj zdravo življenje.

Med letoma 2000 in 2013 smo zmanjšali količino sladkorja v namiznih izdelkih za 32 %, pri čemer smo se resnično osredotočili na otrokovo hrano.

V letu 2014 smo se zavezali k nadaljnjemu zmanjšanju sladkorja za 10 % do leta 2016 v izdelkih, ki ne izpolnjujejo naših prehranskih meril (pdf, 882Kb). Do konca leta 2016 smo v teh izdelkih znižali sladkor za 39.000 ton (v povprečju za 8 %).

Naša merila prehranjevanja temeljijo na znanstvenih in javnozdravstvenih priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) in drugih vrhunskih mednarodnih in nacionalnih organov.

Sedem odstotkov našega celotnega portfelja (vključno z nekaterimi bolj popustljivimi izdelki) trenutno ne izpolnjuje naših strogih meril za sladkor, čeprav so lahko bolj zdravi od konkurenčnih izdelkov.

Sladkor v živilih in pijačah bomo še naprej zmanjševali čim hitreje. Nekateri ljudje trdijo, da se ne premikamo dovolj hitro, vendar moramo proces pravilno urediti. Hrana mora biti hranljiva in okusna.

Kakšno je stališče podjetja Nestlé glede trženja za dojenčke?

Kakšen je vaš odgovor na poročilo od Fundacije za spreminjanje trgov in globalni nadzor, ki se nanaša na uničevanje mita, ki navaja, da še vedno dajete nasprotujoče in zavajajoče nasvete glede začetnih formul?

Nestlé verjame, da je mleko za dojenčke najboljša prehranska izbira za dojenčka in da dojenje igra temeljno vlogo pri rasti in razvoju otroka v prvih 1000 dneh življenja.

Leta 2015 smo sprejeli Politiko zaščite materinstva, ki je usklajena s konvencijo ILO o zaščiti materinstva in novim materam ponuja do šest mesecev porodniškega dopusta in dostop do 425 prostorov za dojenje po vseh delovnih prostorih po vsem svetu.

Zlasti na Kitajskem smo sodelovali z javnimi in zasebnimi organizacijami ter odprli 3.297 sob za dojenje. To je pomemben izraz naše globalne zavezanosti podpori dojenju, ki ga s svojo vodilno politiko za trženje nadomestnih snovi za mleko (BMS) tržimo tudi odgovorno.

Uporabljamo SZO Kodeks trženja nadomestkov za mleko in poznejše resolucije WHA, ki jih izvajajo države članice. Imamo stroge ukrepe za zagotovitev skladnosti in spodbujamo vse, ki jih skrbi naša praksa, da jih delijo z nami. Zagotavljamo vam, da se bomo sistematično odzvali.

Čeprav so vaniljeve arome v nadaljevalni formuli (za otroke 6-12 mesecev) dovoljene s CODEX in lokalnimi predpisi, smo se prostovoljno odločili, da jih odstranimo iz nekaj receptov, ki jih še vsebujejo. Smo v postopku iskanja alternativ in prav tako odstranjujemo trditve o vanilji na novih oznakah.

Nestlé ne uporablja nobenih izjav, ki bi idealizirale naše izdelke ali pomenile, da so boljši ali enakovredni materinemu mleku na naših nalepkah za dojenčke ali komunikacijskih materialih. Formule za dojenčke so se razvile in sestavni del je bližji človeškemu mleku kot nemodificirano kravje mleko.

Kot tak, sporočamo, da so izdelki "navdihnjeni z materinim mlekom". Za dojenčke, ki se ne smejo hraniti z materinim mlekom, kot je priporočeno, je formula za dojenčke edini primeren nadomestek za mleko.

Poleg tega promocijske dejavnosti za mleko za odraščanje so v skladu z nacionalno zakonodajo Hongkonga in našo lastno politiko.

Nazadnje določanje cen je odvisno od številnih dejavnikov, vključno z uvoznimi carinami, lokalnimi davki, proizvodnimi stroški ter distribucijskimi in trgovinskimi maržami.

Kakšen je odziv podjetja Nestlé na poročilo Fundacije za spreminjanje trgov o trženju formule za dojenčke?

Poročilo Fundacije za spreminjanje trgov (CMF) o hrani za dojenčke postavlja nekaj pomembnih točk. Pozvali smo CMF, da o teh pogovorih razpravlja z nami, in nam omogoči, da pojasnimo nekatere netočnosti, vključene v ugotovitve. CMF je izrazil pripravljenost, da se z nami vključi v dialog. Upamo, da bomo skupaj razpravljali o kritično pomembnem izzivu zagotavljanja dostopa do prave prehrane za dojenčke.

Nestlé ima globalno zavezo, da bo podpiral dojenje, kot ga priporoča Svetovna zdravstvena organizacija (SZO), in bo ga zaščitil z našo vodilno politiko (merjeno z neodvisnim indeksom dostopa do prehrane), da bo odgovorno tržilo nadomestke za materino mleko (BMS).

Ravnamo se po Kodeksu SZO o trženju BMS, ki ga izvajajo nacionalne vlade povsod po svetu, kot minimum. Ker je Kodeks izvajalo samo 39 držav po svetu, prostovoljno uporabljamo svojo strogo politiko, kadar je strožja od nacionalnega kodeksa, v 152 državah, ki veljajo za visoko tveganje v zvezi z umrljivostjo dojenčkov in prehranjevanjem.

Kadar matere ne morejo ali se ne odločijo za dojenje, je formula za dojenčke edini primeren nadomestek za materino mleko. Pozdravljamo priznanje poročila CMF o pomembni vlogi, ki jo ima formula za dojenčke pri zagotavljanju ustrezne prehrane, kjer je to res.

Strinjamo se, da so proizvajalci formule odgovorni za zagotavljanje izdelkov, ki so varni, in čim bolj popolno prehranski ter da zagotovijo, da je njihova sestava strogo obveščena z najboljšo razpoložljivo znanostjo.

600 Nestléjevih raziskovalcev je v sodelovanju z akademskimi organizacijami namenjeno nenehnemu izboljševanju naših izdelkov, da bi zagotovili zdravo rast in prehrano dojenčkov. Z našo podporo dojenju, znanstvenim raziskavam, odgovornim tržnim praksam in zavezanostjo k zagotavljanju varnih in hranljivih izdelkov, želimo otrokom ponuditi najboljši možen začetek v življenju.

Ali dajete navedbe o nekaterih izdelkih glede njihove bližine materinemu mleku?

Poročilo omenja posebne izjave, ki jih podajamo na svoje izdelke v ZDA, Hongkongu, Švici in Španiji. Vse te izjave so skladne z regulativnimi zahtevami v teh državah. Ne uporabljamo nobenih izjav o svojih proizvodih za dojenčke ali drugih komunikacijah, ki idealizirajo naše izdelke ali nakazujejo, da so boljši ali enakovredni materinemu mleku.

Sodobne formule za dojenčke so kompozicijsko bližje materinemu mleku. Tako dovoljujemo komunikacije, ki navajajo, da so naše sestavine za dojenčke "navdihnjene z materinim mlekom" ali da vsebujejo sestavine, primerljive s sestavinami materinega mleka. Na primer, beljakovine ali oligosaharidi človeškega mleka (HMO), kjer so ti znanstveno dokazani kot enakovredni. To ne krši Kodeksa WHO, ki ga izvajajo nacionalne vlade ali naša stroga pravila, če je strožja od nacionalnega kodeksa.

Zakaj se sestavine vaših izdelkov za dojenčke razlikujejo?

CODEX (organ, ki ga je ustanovila Organizacija združenih narodov za prehrano in kmetijstvo, ter Svetovna zdravstvena organizacija za razvoj prehranskih standardov) in lokalni predpisi določajo bistvene sestavine, potrebne v začetnih formulah za dojenčke. Vsi naši izdelki izpolnjujejo te zahteve. Spoštujemo predpise vsake države, v kateri poslujemo, kateri se lahko razlikujejo od države do države. Sestava za dojenčke je različna in je odvisna od lokalnih predpisov in smernic lokalnih ali regionalnih znanstvenih organov. Vzporedno s tem, ko znanost napreduje, svojo paleto izdelkov nenehno prilagajamo z dodajanjem sestavin in spremembami v sestavi, ki jih dovoljujejo lokalni zakoni in predpisi, da zagotovijo izbiro zdravstvenim delavcem in staršem.

Ali v nekaterih proizvodih za dojenčke uporabljate saharozo in aromo vanilje?

V nasprotju s tem, kar navaja poročilo, ne uporabljamo saharoze v nobenem od svojih izdelkov za dojenčke (0-6 mesecev), mi pa prostovoljno odstranimo saharozo iz vseh drugih nadaljnjih izdelkov s formulo (6-12 mesecev), kar bo dokončano do konca leta 2018 za to starostno obdobje. Do danes je saharoza prisotna v manj kot 10 % naših receptov za to starostno obdobje.

Aroma vanilje je varna in dovoljena za dojenčke, starejše od 6 mesecev, v skladu z organom CODEX. Prisotna je v zelo omejenem številu izdelkov za to starostno skupino in se v naših izdelkih za dojenčke v Južni Afriki ne uporablja, v nasprotju s tem, kar navaja poročilo.

Kateri zunanji nadzor je v vašem prehranjevanju dojenčkov?

Samo v zadnjih dveh letih je potekalo 8 neodvisnih zunanjih presoj in 57 notranjih revizij držav pri prehranjevanju dojenčkov. O rezultatih teh revizij pregledno in javno poročamo ter po potrebi sprejmemo izboljševalne ukrepe.

Ponosni smo, da smo bili prvi proizvajalec BMS, vključen v FTSE4Good Index, in da smo od leta 2011 dosledno izpolnjevali strogih kriterijev za odgovorno trženje BMS.

Čeprav se zavedamo potrebe po nenehnih izboljšavah, kot je navedeno v CMF poročilu, smo se uvrstili tudi na prvo mesto v nedavnem razvrščanju globalnih trženjskih politik in praks BMS.

Kaj počne Nestlé, da omeji trženje hrane in pijače na otroke?

Nestlé upošteva stroge standarde glede oglaševanja in trženja za otroke. Želimo, da imajo vsi otroci zdrav začetek življenja in se ne oglašujemo otrokom, mlajšim od šest let.

Živila in pijače tržimo le starejšim otrokom (6–12 let), ki so del hranilne in uravnotežene prehrane. Ti izdelki morajo izpolnjevati merila za prehrano EU v okviru naše politike tržnega komuniciranja z otroki.

Po svoji politiki ne tržimo piškotov, sladkorja in čokoladnih slaščic otrokom. Od januarja 2018 bomo na ta seznam dodali še več izdelkov.

Kakšna je politika družbe Nestlé za trženje živil in pijač v šolah?

Naša politika trženja za otroke zajema trženje v šolah za pomoč otrokom v starosti od 6 do 12 let pri doseganju zdrave prehrane. Vsi izdelki, ki se prodajajo v osnovnih šolah, morajo ustrezati merilom za prehrano EU, drugim regionalno ali nacionalno dogovorjenim obveznostim ali pravilom Nestlé prehranske fundacije – kar je strožje. Spoštovanje naše politike revidirajo neodvisna in priznana revizijska podjetja: prosimo, preberite Ocena skladnosti oglaševanja otrok, ki je bila izvedena v Indiji leta 2019 (pdf, 5Mb).

Kako spodbujate prehrano in telesno dejavnost v šolah?

Nestlé Healthy Kids je naš globalni program, ki letno doseže več kot 8 milijonov otrok v 84 državah. Sodelujemo s partnerskimi organizacijami, da bi povečali prehransko in zdravstveno znanje med šolsko mladino, jih spodbudili k zdravi prehrani in da so aktivni.

Prav tako spodbujamo telesno dejavnost s svojimi blagovnimi znamkami. Milo je na primer izvajal programe za množične športe, ki so jih nacionalni organi odobrili že več kot 30 let, da bi navdihnili milijone otrok, da se vključijo v šport. Ta pobuda je namenjena spodbujanju otrok, da v zgodnjem življenju uživajo v pozitivnih izkušnjah telesne vzgoje in dejavnosti, ter je skladna z našo politiko trženja za otroke.

Zakaj vaše FC Barcelona partnerstvo vključuje Milo in Nesquik?

Sodelujemo s FC Barcelona, da promoviramo bolj zdrav življenjski slog in telesno dejavnost otrok. Milo vodi programe za 22 milijonov otrok po vsem svetu, partnerstvo pa vključuje Nesquik v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki.

Milo in Nesquik spodbujata zdravo prehranjevanje, aktivno igro in telesno dejavnost, njihovi prehranski profili pa so skladni s priznanimi prehranskimi merili.

Kako branite uporabo znakov, kot je Nesquik zajček?

Za promocijo zdravih in aktivnih načinov življenja za otroke, mlajše od 12 let, uporabljamo le znake Nestlé. Zgodovinsko smo uporabili znake, da bi naše izdelke razlikovali od izdelkov, ki jih izdelujejo konkurenti.

Ali je palmovo olje slabo za moje zdravje?

Kadar jemo kot del zdrave prehrane, predelana živila, narejena iz palmovega olja (kot so bujoni, ocvrti rezanci, testo, čokoladni premazi ali sladoled), običajno delajo majhen prispevek k našemu dnevnemu vnosu nasičenih maščob in niso tveganje za zdravje.

Nestlé je bistveno zmanjšal količino nasičenih maščob v številnih naših izdelkih od sprejetja politike podjetja o tej težavi v letu 2009.

Naš cilj za leto 2020 je zmanjšati nasičene maščobe za 10 % v izdelkih Nestlé, ki ne izpolnjujejo strogih prehranskih standardov. To podpira priporočilo Svetovne zdravstvene organizacije (SZO), da naj bi samo 10 % kalorij v naši prehrani izhajalo iz nasičenih maščob.

Našim kritikom včasih morda ne izgledamo tako, kot da se premikamo dovolj hitro, da bi bili naši izdelki bolj zdravi, vendar moramo proces pravilno urediti. Ljudje želijo, da je njihova hrana zdrava in prijetna.

Kako izvedeti o alergenih v vaših izdelkih?

Alergija na hrano je, ko se imunski sistem telesa neobičajno odziva na določene vrste živil, ki običajno ne škodujejo večini ljudi.

Da bi vam pomagali pri ozaveščeni izbiri, so glavni alergeni v hrani označeni v seznamu sestavin te hrane, v skladu z lokalno zakonodajo in po naših notranjih Nestlé pravilih, tudi če so prisotni v majhnih količinah.

V primeru navzkrižnega stika z glavnim alergenom, ki ga ni mogoče odpraviti, se na nalepki po seznamu sestavin pojavi previdnostna izjava: "Lahko vsebuje [alergen]".

V primeru alergije, pred nakupom živilskega proizvoda, sistematično preverite izjavo o sestavinah.

Če želite podrobnejše informacije o seznamih za izogibanje, si oglejte spletno mesto svoje države.

Kaj je FTSE4Good?

FTSE4Good je odgovorni investicijski indeks, ki vlagateljem pomaga identificirati podjetja, ki izpolnjujejo globalno priznane standarde družbene odgovornosti. To je edini odgovorni investicijski indeks, ki je opredelil objektivna merila za odgovorno trženje nadomestkov za materino mleko (BMS).

FTSE4Good je naročil družbo PricewaterhouseCoopers (PwC), da neodvisno preveri naše prakse trženja BMS na podlagi 104 meril v državah z visoko stopnjo umrljivosti dojenčkov in podhranjenosti.

V indeks FTSE4Good smo bili vključeni marca 2011, ko smo dokazali, da smo poleg drugih meril za vključevanje FTSE4Good upoštevali tudi merila vključevanja FTSE4Good za trženje nadomestkov za materino mleko (BMS Marketing Criteria). To zajemajo področja, kot so okolje, človekove pravice in oskrbovalne verige.

Nestlé je ponosen, da je bil prvi proizvajalec BMS, vključen v indeks FTSE4Good, in da je dosledno izpolnjeval svoja stroga merila za odgovorno trženje nadomestkov za materino mleko.

V indeksu smo ostali po zadnjem pregledu junija 2017, ko se nam je pridružil Danone. Zdaj, ko sta dva največja proizvajalca BMS sprejela merila FTSE4Good, upamo, da bodo sledili tudi drugi. Verjamemo, da bi ga morali vsi proizvajalci BMS uporabljati kot minimalni standard.

Poleg indeksa dostopa do prehrane (ATNI) je FTSE4Good edina neodvisna, pregledna, tretja stranka, ki ocenjuje tržne prakse za nadomestke za materino mleko (BMS).