Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

NESCAFÉ Dolce Gusto v sodelovanju z nagrajenim glasbenikom will.i.am.om predstavlja novo globalno kampanjo

Back to Press releases
Ljubljanja ,
Wed, 08/31/2016 - 19:00
NESCAFÉ Dolce Gusto, znamka, ki je na slovenskem tržišču poznana po prvem zaprtem sistemu za kavo in omogoča pripravo različnih vrst napitkov v enem aparatu, predstavlja novo globalno kampanjo ˝Ustvarjalnost oživlja klasiko˝. Kampanja slavi ustvarjalnost, ki je ključ do ustvarjanja in je nastala v sodelovanju z Grammy-jem nagrajenim glasbenikom will.i.am.om. 

Glavni akter novega oglasa, will.i.am, svojo ustvarjalnost usmerja v ponovno oživitev klasike, skladbe (Sittin' On) The Dock of the Bay izvajalca Otisa Reddinga. Prav tako tudi NESCAFÉ Dolce Gusto svojo kreativnost usmerja v pretvarjanje doživetja pitja kave v popolnoma novo izkušnjo.

Danes ljubitelji kave, bolj kot kadarkoli, poleg kakovosti želijo tudi sofisticirano izkušnjo pitja najljubšega napitka. Znamka NESCAFÉ Dolce Gusto je znana po premikanju meja- od najnovejših tehnoloških rešitev in unikatnega dizajna kavnih aparatov, do široke palete vrhunskih okusov kave, ki zadovoljijo tudi najzahtevnejše brbončice. 

Za več informacij obiščite: https://www.facebook.com/DolceGustoSlovenija/




Article Type