Sort by
Sort by

Izdelki

Podjetje Nestlé ima v lasti več kot 2000 globalnih in lokalnih blagovnih znamk ter vsako leto proda več kot 360 milijard enot hrane in pijače v več kot 189 državah. Več informacij o posameznih blagovnih znamkah najdete v prikazanem meniju.

Eno najpomembnejših poslanstev družbe Nestlé je, da svojim potrošnikom zagotovi uravnoteženo prehrano in jim pomaga pri usvajanju zdravih navad že od zgodnjega otroštva. Nestlé se kot vodilni svetovni proizvajalec hrane in pijače zaveda tudi svoje okoljske odgovornosti. V skladu z dolgoročnimi cilji trajnostnega razvoja si podjetje prizadeva za bolj zdravo življenje 50 milijonov otrok in zagotavljanje pomoči ter izboljšanje življenjskih standardov kar 30 milijonov ljudi.

Podjetje Nestlé se aktivno bori tudi proti podnebnim spremembam, saj daje pobude za doseganje ničelne stopnje neto emisij do leta 2050 na trgih, kjer deluje. Leta 2010 je podjetje Nestlé sklenilo zavezo o preprečevanju krčenja gozdov, ki narekuje, da izdelki podjetja niso povezani z uničevanjem gozdov, leta 2020 pa je sprožilo izobraževalno kampanjo »Izberi zeleno« z namenom ozaveščanja javnosti o pomenu zmanjšanja količine porabljene vode, možnostih ponovne uporabe plastike in ravnanju z odpadki, s posebnim poudarkom na zavrženi hrani.

Nestlé nenehno vlaga v inovacije svojih izdelkov in proizvodnih procesov. Najpomembnejše prenove se odvijajo v kategorijah kosmičev za zajtrk Nestlé, kjer so količino sladkorja zmanjšali za več kot 40 %, glavna sestavina pa so polnozrnate žitarice, kulinaričnega programa MAGGI z zmanjšano vsebnostjo soli ter Super juh, obogatenih z vitamini B6, B12 in C.

Nestlé se osredotoča tudi na surovine, ki temeljijo na rastlinskih beljakovinah in so del ponudbe GARDEN GOURMET. Za spodbujanje zdravega prehranjevanja je Nestlé ustvaril VegeObrok – vodnika za uživanje več rastlinske hrane. Ne glede na to, ali jeste meso, ste vegetarijanci, vegani ali fleksitarijanci, vam VegeObrok pomaga pri pripravi zajtrka, kosila in večerje z vsemi potrebnimi makrohranili.

Nestlé je poskrbel tudi za zdrave prehranjevalne navade najmlajših, saj je zanje ustvaril NutriObrok - Krožnik pravilne prehrane, ki preprosto prikazuje ustrezne količine posamezne skupine živil za dva glavna obroka: kosilo in večerjo.