Sort results by
Sort results by

Nestlé je objavil finančne rezultate za prvih šest mesecev leta 2022.

  • Skupna prodaja za prvo polovico leta 2022 se je v primerjavi z enakim obdobje lani povečala za 9,2 odstotkov in znaša 45,6 milijard švicarskih frankov.
  • Organska rast je dosegla 8,1 odstotkov, z realno interno rastjo (RIG) 1,7 odstotkov in cenami 6,5 odstotkov.
  • Osnovna marža dobička iz poslovanja znaša 16,9 odstotkov.
  • Prosti denarni pretok znaša 1,5 milijard švicarskih frankov.
  • Osnovni dobiček na delnico se je povečal za 8,1 odstotkov v stalni valuti.
  • Napoved do konca leta 2022: pričakovana organska rast prodaje med 7 in 8 odstotki in 17-odstotna marža dobička iz trgovanja.
Nestlé je objavil finančne rezultate
Nazaj k izjavam za javnost

Družba Nestlé je objavila polletne finančne rezultate za leto 2022. Ob tej priložnosti je Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestléja izjavil:

„V prvi polovici leta smo dosegli močno organsko rast in znatno povečanje osnovnega dobička na delnico. Naše lokalne ekipe so odgovorno izvedle dvig cen. Obseg in kombinacija izdelkov sta bila prožna, temeljila sta na naših močnih blagovnih znamkah, diferencirani ponudbi in vodilnih položajih na trgu. Z discipliniranim nadzorom stroškov in operativno učinkovitostjo smo omejili vpliv inflacijskih pritiskov in omejitev dobavne verige na naš razvoj marž. Hkrati so se močno povečale naložbe v kapitalske izdatke, digitalizacijo in trajnost.«

                          
Nestlé severnojadranska regija 

Rezultate za Slovenijo in severnojadransko regijo je komentiral Laurentiu - Florin Dimitriu, generalni direktor Nestléja za Hrvaško, Slovenijo in Bosno in Hercegovino:

»V prvih šestih mesecih leta 2022 je Nestlé dosegel organsko rast v višini 9 odstotkov v Severni jadranski regiji, v Sloveniji pa 7,4 odstotno organsko rast. Zelo dobri rezultati so posledica odlične uspešnosti naših kategorij, med katerimi je kar 50 odstotkov oziroma 4 od 8 doseglo dvomestno rast. Najbolj so rasli Nestlé Professional, Purina, CPW in otroška hrana, močno pa so k rasti prispevali tudi slaščičarski in kulinarični izdelki. Uspešni poslovni rezultati so dodatna spodbuda, da še naprej ohranjamo kakovosten odnos s potrošniki in skupnostjo ter trajnostno delujemo.« Dimitriu je dodal, da Nestléjevi partnerji in distributerji - Alca, MPG, Inspharma, ARC in MCI - nenehno prispevajo k uspešnim poslovnim rezultatom regije Severni Jadran.

Laurentiu - Florin Dimitriu
Laurentiu - Florin Dimitriu, generalni direktor Nestléja za Hrvaško, Slovenijo in Bosno in Hercegovino


Prodaja na ravni Skupine

Po kategoriji izdelkov je k organski rasti največ prispevala Purina PetCare s premium blagovnimi znamkami Purina Pro Plan, Purina ONE in Fancy Feast ter veterinarskimi izdelki. Prodaja kave je rasla z visoko enomestno stopnjo, s široko zasnovano rastjo po blagovnih znamkah in območjih. Dvomestno rast beležijo slaščičarski izdelki, med katerimi izstopa blagovna znamka Kit Kat. Prodaja vegetarijanske in rastlinske hrane na čelu z izdelki Garden Gourmet nadaljuje z dvomestno rastjo.

Organska rast znaša 8,1 odstotkov. Cene so se v skladu z občutno zvišano inflacijo zvišale za 6,5 odstotkov. Glede na leto 2021 in omejitve dobavne verige je RIG odporen na 1,7 odstotkov. Organska rast na trgih v razvoju je 10 odstotna, z zvišanimi cenami in dobrim RIG.

Območje Evrope

Območje Evrope beleži visoko enomestno organsko rast, ki odraža zvišanje cen, nadalje okrevanje v kanalu out-of-home in inovacije. Območje Evropa nadaljuje z beleženjem povečanja tržnega deleža, še posebej, ko gre za hrano za hišne ljubljenčke, kavo in hrano za dojenčke. Organska rast znaša 7,1 odstotkov z zvišanjem cen 4,9 odstotkov, medtem, ko je RIG povečan za 2,1 odstotka kljub omejitvam v dobavni verigi. 

Napoved do konca leta 2022

Pričakuje se organska rast prodaje med 7 in 8 odstotki, osnovna marža dobička iz poslovanja pa naj bi dosegla 17 odstotkov. Pričakuje se povečanje osnovnega dobička na delnico v stalni valuti in kapitalska učinkovitost.