Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Naša strategija pakiranja

Naša strategija pakiranja

Zavezani smo pomagati oblikovati prihodnost brez odpadkov.

Naša želja je, da nobena naša embalaža ne bo končala na odlagališču ali kot odpadek. Pomagamo ustvarjati prihodnost, v kateri lahko s pametno oblikovano embalažo, inovativnimi novimi materiali, boljšo infrastrukturo za recikliranje ter embalažo za večkratno uporabo ali ponovno polnjenje preprečimo nastajanje odpadkov na kopnem in v oceanih. Ta cilj je ambiciozen, vendar smo odločeni, da ga bomo dosegli.

Potrebno je sodelovanje vseh ravni družbe. Kot člani pobude fundacije Ellen MacArthur za novo gospodarstvo plastikesmo se zavezali, da bomo dejavno sodelovali pri razvoju dobro delujočih sistemov zbiranja, razvrščanja in recikliranja v državah, v katerih poslujemo. Globalna infrastrukturna vrzel je velika in nanjo ne moremo neposredno vplivati, vendar si s partnerji po vsem svetu prizadevamo oblikovati uspešne sisteme zbiranja in predelave virov.

Dejavno se zavzemamo za usklajeno in boljšo ureditev virov, ki nastanejo po uporabi, ter pozivamo vlade, da pospešijo napredek pri razvoju infrastrukture. Zavzemamo se za pravno zavezujočo pogodbo ZN o onesnaževanju s plastikoki bo, upamo, privedla do novih, usklajenih nacionalnih predpisov.

Kako si prizadevamo zmanjšati našo količino embalaže

Naslov
Embalaža, ki jo je mogoče ponovno uporabiti, reciklirati in/ali kompostirati*

Top Text

Odstotek

Bottom Text

*Po podatkih Fundacije Ellen MacArthur: »Zaveza za novo gospodarstvo plastike – zaveze, vizija in opredelitve« (februar 2020)

Naslov
Embalaža iz recikliranih in/ali obnovljivih materialov*

Top Text

Odstotek

Bottom Text

*V skladu s standardi trajnostnega računovodstva Board Processed Food Standard FB-PF-410a.1.

896.6 Kiloton

Naša strategija pakiranja s petimi stebri

Naša strategija pakiranja temelji na znanstvenih dognanjih in je rezultat glavnega dela Nestléjevega inštituta za znanost o embalaži, ki je edini tovrstni raziskovalni inštitut v živilski industriji. Ustanovljen je bil leta 2019, v njem pa dela približno 50 strokovnjakov za embalažo, ki se posvečajo razvoju naslednje generacije trajnostnih embalažnih materialov.

Inštitut prispeva k razvoju načina oblikovanja embalaže. Razvija embalažne sisteme za ponovno polnjenje ali ponovno uporabo, oblikuje poenostavljene ali reciklirane embalažne materiale ter razvija visokozmogljive pregradne papirje in materiale na biološki osnovi, materiale, ki jih je mogoče kompostirati, in biorazgradljive materiale.

Naša strategija temelji na petih stebrih:

Manj embalaže – zmanjšanje

 

Manj embalaže – zmanjšanje

Želimo uporabljati manj embalažnega materiala, vključno z manj primarne plastike, ki jo nameravamo do leta 2025 zmanjšati za tretjino v primerjavi z izhodiščno vrednostjo iz leta 2018.

Pri tem na primer odstranjujemo nepotrebne plastične pokrove, dodatke, sloje in folije, v nekaterih državah pa postopoma opuščamo embalažo, ki se ne reciklira pogosto.

V Latinski Ameriki smo uvedli več inovacij na področju embalaže: prenovili smo embalažo kave Nescafé za enkratno uporabo in embalažo Mahler Bouillona ter tako zmanjšali količino plastike, ki se uporablja za embalažo, za več kot skupno 200 ton.

Na Kitajskem je družba Nescafé zmanjšala težo stekleničk za kavo, pripravljeno za pitje, s čimer je prihranila 1733 ton plastike na leto.

Manj embalaže – ponovna uporaba in ponovno polnjenje

 

Manj embalaže – ponovna uporaba in ponovno polnjenje

Da bi odpravili potrebo po embalaži za enkratno uporabo, si prizadevamo odpraviti plastiko, ki je ni mogoče reciklirati, in vlagamo v inovativne, alternativne sisteme dostave.

Številne od teh rešitev se že uporabljajo na trgih po vsem svetu, vključno z dozatorji za ponovno polnjenje v Indoneziji, ki so bili razviti s tehničnim partnerjem Algramo in neprofitnimi inkubatorji Enviu. Novi sistemi so bili pilotno preizkušeni za znamki Milo in Koko Krunch v sodelovanju z lokalnimi trgovci na drobno v Indoneziji.

Boljša embalaža – preoblikovanje

 

Boljša embalaža – preoblikovanje

S panožnimi partnerji sodelujemo pri razvoju novih embalažnih materialov in rešitev.

Do konca leta 2021 smo iz svojih izdelkov izločili vse plastične slamice in kot alternativni material razvili papir po meri.

V našem portfelju nenehno ocenjujemo materiale ter preizkušamo in uvajamo alternative, kot je reciklažni papir za jušne kocke Maggi v Franciji, ki nadomešča ovitke iz več materialov.

100 % naše plastične embalaže nameravamo oblikovati za recikliranje in postopoma opuščamo materiale, ki jih ni mogoče reciklirati. Do konca leta 2023 bo 83,5 % naše plastične embalaže namenjene recikliranju.

Boljši sistem – recikliranje

 

Boljši sistem – recikliranje

Pri svojem delovanju po vsem svetu si prizadevamo, da bi preprečili nastajanje plastičnih odpadkov v okolju.

Podpiramo infrastrukturo za zbiranje, sortiranje in recikliranje v državah, kjer se prodajajo naši izdelki, v določenih državah pa želimo zbrati in reciklirati enako količino plastike, kot jo uporabimo v svojih izdelkih, po načelu »ena tona noter, ena tona ven«.

V Maleziji je na primer Nestlé združil moči z mestom Petaling Jaya in začel izvajati program zbiranja in recikliranja od vrat do vrat kot prostovoljno pobudo za reciklažo. Temu pionirskemu programu sta kot primeru najboljše prakse ločevanja pri viru podelila priznanje tako Program Združenih narodov za okolje (UNEP) kot Ministrstvo za okolje Malezije.

Boljši sistem – ponovni razmislek o vedenju

 

Boljši sistem – ponovni razmislek o vedenju

Reševanje izziva odpadne plastike zahteva temeljito spremembo vedenja vseh nas, vključno z družbo Nestlé, maloprodajnimi partnerji, dobavitelji in potrošniki.

Za svoje zaposlene smo uvedli usposabljanje o trajnostnem ravnanju z embalažo, z različnimi programi in kampanjami pa želimo izobraževati in spodbujati tudi druge ter vsem pomagati, da si predstavljajo prihodnost brez odpadkov. Primeri vključujejo videoposnetke programa zbiranja kapsul Nespresso, digitalno platformo Dove Lo Butto v Italiji, ki kupcem pomaga najti najbližjo lokacijo za odlaganje odpadne embalaže, ter izobraževalne kampanje za potrošnike Nescafé Dolce Gusto v Nemčiji in Mehiki.

Nestlé Health Sciences je v Združenih državah Amerike odpravil pečate s prevelikimi pokrovčki za vitamine in dodatke, ki jih je težko zbrati in reciklirati. Naši blagovni znamki Pure Encapsulations in Atrium Innovations sta inovacijo podprli z digitalno kampanjo.

V Braziliji, Franciji in Švici sta naši blagovni znamki kave Nescafe Dolce Gusto in Nespresso predstavili kavne kapsule, ki jih je mogoče kompostirati. Z digitalno kampanjo in informacijami na embalaži, ki spodbujajo ločevanje gospodinjskih organskih odpadkov in materialov, primernih za kompostiranje, smo povečali ozaveščenost potrošnikov.

Poročilo o trajnostnem razvoju