Ljubljana, 12. novembra 2024 – Nestlé in Formula 1® (F1®) ponosno oznanjata skupno partnerstvo, s katerim je KitKat postala uradna čokoladica Formule 1. To sodelovanje je največje globalno partnerstvo podjetja Nestlé, kar je velik korak za tega proizvajalca čokolade in za eno izmed najbolj priljubljenih blagovnih znamk potrošnikov.
Uvedba premora v najhitrejši šport na svetu
Znamka KitKat bo s svojim prepoznavnim sporočilom »Have a break, Have a KitKat®« (slo. »Vzemi si premor, pojej KitKat®"«) v super hitrem svetu Formule 1 opominjala na to, kako pomembno si je vzeti premor in se spočiti.
Sezona, polna premorov in presenečenj
Sodelovanje se bo uradno začelo v sezoni 2025, ko bodo obeležili 90. obletnico znamke KitKat in 75. obletnico Formule 1. Vsi navdušenci F1 lahko pričakujejo aktivnosti za potrošnike, promocijske nagrade in zanimive navijaške cone na izbranih tekmovanjih Grand Prix s prepoznavno blagovno znamko ob progi.
Združitev dveh globalnih blagovnih znamk za skupno izkušnjo
To partnerstvo na inovativen način združuje dve veliki globalni bazi navdušencev, in povezuje navdušenje nad tem športom z znanim smislom za humor znamke KitKat ter z nepogrešljivim opomnikom za premor.
»Tudi najhitrejši športniki potrebujejo premor! KitKat in Formula 1 sta podpisala partnersko pogodbo, s katero bo KitKat postala uradna čokoladica Formule 1, kar je potrditev našega ambicioznega načrta, v katerem KitKat zmaga,« je povedala Daniela Yordanova, direktorica slaščičarskega programa za Romunijo, Bolgarijo in regijo Adriatic.
»Formula 1 je globalni fenomen s hitro rastočo, raznoliko bazo navdušencev, zlasti med mlajšimi odraslimi,« je dejal Bernard Meunier, vodja strateških poslovnih enot ter marketinga in prodaje pri podjetju Nestlé in dodal: »F 1 s svojo globalno prisotnostjo ponuja znamki KitKat odlično platformo, da vse opomni, kako pomembno si je vzeti čas za premor.«
Emily Prazer, glavna komercialna direktorica Formule 1 je ob koncu dejala: »Navdušeni smo, da imamo za partnerja tako globalno priznano in zabavno blagovno znamko, kot je KitKat. KitKat imajo radi vsi in komaj čakamo, da vidimo fantastične izkušnje, ki jih bo prinesla našim navijačem na progi, in novo občinstvo, ki se bo zaradi tega seznanilo s tem športom.«
Več si lahko preberete na: F1 | KitKat®