Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Podjetje Nestlé je v prvem četrtletju tega leta ustvarilo organsko rast v višini 2,8 %

Podjetje Nestlé je v prvem četrtletju tega leta ustvarilo organsko rast v višini 2,8 %
Nazaj k izjavam za javnost

Ljubljana, 24. aprila 2025 – podjetje Nestlé je objavilo finančne rezultate za prve tri mesece letošnjega leta.

Ob objavi finančnih rezultatov je Laurent Freixe, izvršni direktor podjetja Nestlé izjavil: 

V času povečane makroekonomske in potrošniške negotovosti je podjetje Nestlé doseglo 2,8-odstotno organsko rast prodaje, od tega 0,7 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 2,1 % pa iz povišanja cen. Rast je bila ustvarjena na vseh trgih in kategorijah, s pridobitvijo večjih tržnih deležev v številnih poslovnih segmentih, zlasti pri naših največjih blagovnih znamkah. Nadaljevali smo z napredovanjem pri izvedbi strategije. Naš varčevalni program »Fuel for Growth« poteka po načrtih in nam zagotavlja naložbe za hitrejšo rast.

V tem četrtletju smo vlagali v krepitev naše osnovne dejavnosti in potrošniki so se dobro odzvali na uvedbo novosti v zvezi s ključnimi blagovnimi znamkami (»big bet«), kot je Nescafé Espresso Concentrate, izboljšave pa so opazne tudi v manj učinkovitih segmentih. Nadaljujemo z izvajanjem organizacijskih sprememb za večjo usklajenost in osredotočenost, z ukrepi za strukturo v območju Evrope in nadaljnjimi izboljšavami našega sektorja raziskav in razvoja (R&R).

Rezultati v prvem četrtletju so v skladu z našimi pričakovanji, smernice za leto 2025 pa ostajajo nespremenjene. To temelji na naši oceni neposrednega vpliva trenutnih carin in sposobnosti podjetja za prilagajanje. Posredni vplivi na potrošnike in kupce ter na valute in cene surovin so še vedno nejasni. Na splošno razmere ostajajo dinamične ob povečanem tveganju in negotovosti. Naših 277.000 predanih sodelavcev po vsem svetu si prizadeva za uspešno izvedbo strategije: doseganje učinkovitosti in vlaganje v rast naših kategorij in izboljšanje tržnega deleža.

Ključni kazalniki:

  • Doseganje organske rasti v negotovem okolju
  • Organska rast znaša 2,8 %, od tega 0,7 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 2,1 % pa iz povišanja cen
  • Sprejete so bile aktivnosti glede cen zaradi inflacije stroškov vhodnega materiala, povezanih s kavo in kakavom, ob omejenem vplivu na kupce
  • Varčevalni program »Fuel for Growth« napreduje po načrtu. V letu 2025 je pričakovati dodatne prihranke v višini 0,7 milijarde švicarskih frankov, doslej pa so bili prihranki doseženi predvsem na področju stroškov nabave
  • Načrt za leto 2025 ostaja enak in temelji na oceni neposrednega vpliva trenutnih carin in sposobnosti prilagajanja podjetja

 

Nestlé v Sloveniji 

Adriatic North Hub, ki ga sestavljajo Hrvaška, Bosna in Hercegovina ter Slovenija, je k poslovnim rezultatom podjetja Nestlé prispeval s solidno organsko rastjo v prvem četrtletju 2025. 

»Naša slovenska ekipa je na začetku tega zahtevnega leta vložila veliko truda. In hkrati dokazala našo predanost podpori skupnosti. V prvih treh mesecih smo Slovenski banki hrane podarili več kot 6 ton naših izdelkov. Prav tako so naši zaposleni sodelovali v prostovoljni akciji banke hrane in pomagali pri pakiranju velikonočnih paketov hrane za družine v stiski. Ta prizadevanja so imela resnično pozitiven učinek in še naprej bomo aktivno delali dobro v slovenski družbi,« je povedal Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor podjetja Nestlé za Hrvaško, Slovenijo ter Bosno in Hercegovino.

Več informacij je na voljo na:  Three-month sales 2025: Delivering broad-based growth, executing on strategy | Nestlé Global