Ljubljana, 17. oktober 2024 – Podjetje Nestlé je objavilo finančne rezultate za devet mesecev leta 2024.
- Organska rast znaša 2,0 %, od tega 0,5 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 1,6 % pa iz povišanja cen.
- Celotna prodaja znaša 67,1 milijarde CHF (–2,4 %).
- Za spodbujanje nadaljnje rasti in preobrazbe so napovedane spremembe v organizaciji in izvršnem odboru.
- Načrt za celotno leto 2024 je revidiran: organska rast prodaje naj bi znašala okoli 2 %, marža dobička iz trgovanja pa okoli 17,0 %.
Ob objavi finančnih rezultatov je Laurent Freixe, izvršni direktor podjetja Nestlé, dejal:
"Organsko rast prodaje smo dosegli zaradi pozitivne realne notranje rasti. Povpraševanje potrošnikov je v zadnjih mesecih oslabelo in pričakujemo, da bo situacija ostala podobna tudi v prihodnjem obdobju. Glede na to napoved in naše nadaljnje ukrepe za zmanjšanje zalog pri kupcih v četrtem četrtletju smo revidirali načrt za celotno leto in pričakujemo, da bo organska rast prodaje znašala okoli 2 %.
Podjetje Nestlé ima edinstven položaj v naši panogi zaradi svoje globalne prisotnosti, širokega portfelja ključnih blagovnih znamk in inovativnih izdelkov za vsa življenjska obdobja. Na teh močnih temeljih se bomo osredotočili na potrošnike in kupce ter napredovali v naših kategorijah, da bi dosegli večjo rast in osvojili tržni delež. Razširili bomo tudi našo digitalno preobrazbo, da bi izboljšali agilnost in učinkovitost. Da bi bile naše blagovne znamke na trgu uspešne, moramo investirati. Potrebne vire bomo ustvarili z učinkovitostjo in rastjo. Osredotočena in dosledna izvedba na trgu bo temelj procesa nenehnih izboljšav podjetja Nestlé za ohranjanje donosne rasti skozi čas, imamo pa tudi izjemne ljudi, ki bodo to uresničili.
Napovedane organizacijske spremembe bodo podjetju Nestlé prinesle enostavnost in osredotočenost. Veselim se, da bomo na novembrskem Dnevu kapitalskih trgov delili še več naših načrtov."
Podjetje Nestlé v Sloveniji
Organska rast podjetja Nestlé na Slovenskem tržišču je bila 4,5% v prvih devetih mesecih leta 2024.
"Ta rezultat je bil dosežen zaradi uspešnosti blagovne znamke Purina (hrana za hišne ljubljenčke) in drugih kategorij: hrane, sladkarij, otroške prehrane in programa Nestle Professional. Rast je posledica povečane prodaje, kar pomeni, da več potrošnikov uživa izdelke Nestlé. To nam daje optimizem glede zaključka leta. Osredotočili se bomo na zagotavljanje trajnostne rasti v vseh kategorijah in aktivno delovanje v družbi s sodelovanjem s Slovenska banka hrane," je povedal Laurentiu-Florin Dimitriu, direktor Nestlé Hrvaška, Slovenija in Bosna in Hercegovina."
Prodaja na ravni skupine
Organska rast znaša 2,0 %, od tega 0,5 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 1,6 % pa iz povišanja cen. Geografsko gledano so organsko rast spodbujali rezultati na trgih v razvoju in v Evropi, ki so skupaj odtehtali rahel upad v Severni Ameriki. Če gledamo po kanalih, je bila organska rast v kanalu za trgovino 1,9-odstotna. Prodaja v kanalu out-of-home je bila 3,4-odstotna, prodaja v kanalu za e-trgovino pa se je povečala za 9,7 % in ta kanal zdaj predstavlja 18,5-odstotni delež celotne prodaje skupine.
Območje Evrope
Organska rast v območju Evrope je bila 3,3-odstotna. K temu je največ prispevala blagovna znamka Purina PetCare zahvaljujoč odličnim rezultatom vrhunskih znamk Purina One, Gourmet in Pro Plan. Kategorija kave je zabeležila srednjo rast z enomestno stopnjo, zahvaljujoč instant kavi Nescafé in izdelkom Starbucks. Kategorija slaščičarskih izdelkov je prav tako zabeležila srednjo rast z enomestno stopnjo, in sicer zaradi pozitivnih trendov znamke KitKat in ključnih lokalnih blagovnih znamk.