Sort by
Sort by

Nestlé je objavil finančne rezultate za prve tri mesece leta 2023

Stavba podjetja Nestlé
Nazaj k izjavam za javnost

Podjetje Nestlé, največje živilsko podjetje na svetu, je objavilo svoje finančne rezultate za prve tri mesece leta 2023, s poudarkom na naslednjem:

  • Skupna prodaja se je povečala za 5,6 % na 23,5 milijarde CHF (2022: 22,2 milijarde CHF). Devize so prodajo zmanjšale za 4,0 %. Neto pridobitve so imele 0,3-odstoten pozitiven vpliv.
  • Organska rast je dosegla 9,3 % s široko zastavljenimi prispevki po geografskih območjih in kategorijah. Določanje cen je bilo 9,8-odstotno, kar odraža precejšnjo inflacijo stroškov. Realna notranja rast (RIG) je znašala −0,5 %.
  • Obeti za celotno leto 2023 so potrjeni: pričakujemo organsko rast prodaje med 6 % in 8 % ter osnovno maržo dobička iz poslovanja med 17,0 % in 17,5 %. Osnovni dobiček na delnico v stalni valuti naj bi se povečal med 6 % in 10 %.

Mark Schneider, izvršni direktor podjetja Nestlé, je komentiral: »Podjetje Nestlé je v prvem četrtletju doseglo močno organsko rast, saj so si naše ekipe vztrajno prizadevale za zaščito volumna in z močnim diverzificiranim portfeljem. Prizadevanja za optimizacijo portfelja in odgovorno določanje cen so pomagali ublažiti nenehne pritiske zaradi dvoletne inflacije stroškov. Našo pot upravljanja portfelja smo nadaljevali z ustanovitvijo skupnega podjetja, namenjenega prodaji zamrznjenih pic v Evropi. Novo partnerstvo zagotavlja najboljšo platformo za razvoj celotnega potenciala tega poslovanja. Po močnem začetku leta potrjujemo naše obete za celotno leto 2023 in ostajamo osredotočeni na ustvarjanje vrednosti za vse deležnike.«

Nestlé Slovenija

“Zelo smo ponosni na našo ekipo Nestlé v Sloveniji, ki je podjetju Nestlé omogočila organsko rast v višini 12,1 % in odlične rezultate – rast z dvomestno stopnjo v kategorijah Hrana za hišne ljubljenčke in Prehrana, hkrati pa je ohranila visoko uspešnost v drugih kategorijah. Vse to odraža našo agilnost in predanost uresničevanju naših ambicij ter nadaljevanju dobrega trenda. Do konca leta 2023 si bomo še naprej prizadevali za doseganje še močnejših rezultatov.”, je povedal Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor družbe Nestlé za Hrvaško, Slovenijo in Bosno in Hercegovine

Prodaja skupine

Organska rast je znašala 9,3 %. Določanje cen je bilo 9,8-odstotno, kar odraža precejšnjo inflacijo stroškov. Realna notranja rast (RIG) je bila −0,5-odstotna, na kar so vplivale omejitve zmogljivosti in ukrepi za optimizacijo portfelja. Elastičnost povpraševanja in nižanje cen s strani potrošnikov sta ostala omejena v okviru ukrepov za določanje cen. Kar se tiče kategorij izdelkov, je Purina PetCare največ prispevala k organski rasti, ki jo je spodbudil močan zagon znanstveno utemeljenih in vrhunskih blagovnih znamk Purina ONE, Purina Pro Plan in Friskies. Kava je zabeležila visoko enomestno rast s pozitivno rastjo prodaje za Nescafé, Starbucks in Nespresso. Kar se tiče kanalov, je organska rast prodaje na drobno ostala močna pri 8,7 %. Prodaja v e-trgovini se je povečala za 13,6 % in dosegla 16,2 % celotne prodaje skupine. Organska rast kanalov out-of-home je bila 17,8-odstotna.

Obeti

Obeti za celotno leto 2023 so potrjeni: pričakujemo organsko rast prodaje med 6 % in 8 % ter osnovno maržo dobička iz poslovanja med 17,0 % in 17,5 %. Osnovni dobiček na delnico v stalni valuti naj bi se povečal med 6 % in 10 %.

Celotne rezultate preberite na nestle.com