Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Podjetje Nestlé beleži organsko rast v višini 2,1 % v prvih šestih mesecih leta 2024

Podjetje Nestlé je objavilo finančne rezultate za prvih šest mesecev leta 2024.

Nestlé je objavilo finančne rezultate za prvih šest mesecev leta 2024

Zagreb, 25. april 2024 – Podjetje Nestlé je objavilo finančne rezultate za prvih šest mesecev leta 2024.

•    Organska rast znaša 2,1 %, od tega 0,1 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 2 % pa iz povišanja cen. V vseh območjih in kategorijah so bili doseženi boljši rezultati. 
•    Skupna prodaja je znašala 45,0 milijarde CHF (–2,7 %), z vplivom menjalnih tečajev v višini –4,4 % in neto prodajo sredstev (dezinvestiranja) v višini –0,4 %.
•    Osnovna marža dobička iz trgovanja (UTOP) se je povečala za 30 odstotnih točk na 17,4 % (torej za 40 odstotnih točk ob fiksnih tečajih).
•    Prosti denarni tok se je povečal za 0,6 milijarde CHF na 4,0 milijarde CHF.
•    Načrt za celotno leto 2024 je revidiran: pričakuje se vsaj 3-odstotna organska rast prodaje. Smernice za dobiček iz poslovanja so nespremenjene, s pričakovano zmerno rastjo.

Ob objavi finančnih rezultatov je Mark Schneider, izvršni direktor podjetja Nestlé, dejal: »Podjetje Nestlé se je vrnilo k pozitivni realni notranji rasti. V drugem četrtletju smo dosegli boljšo rast volumna in asortimenta izdelkov v celotni skupini. Oddelek Nestlé Health Science okreva v skladu z načrtom in je pripravljen na drugo polovico leta. V naslednjih šestih mesecih bomo še naprej spodbujali realno notranjo rast (RIG) tako, da bomo na trg uvajali inovacije, ki ustrezajo potrošniškim trendom in z rastjo naših največjih ključnih blagovnih znamk. Hkrati smo opazili upočasnitev rasti cen. Zato menimo, da je smiselno prilagoditi naše smernice za to leto, pri čemer naj bi organska rast prodaje znašala najmanj 3 %.«


Podjetje Nestlé v Sloveniji

Na slovenskem trgu je Nestlé v prvem polletju dosegel 4,5-odstotno organsko rast. „Na ta rezultat je vplivala rast v skoraj vseh kategorijah, zlasti dvomestna rast v kategorijah hrane, žitaric in slaščic ter rezultat znamke Purina tako v maloprodaji kot v specializiranih kanalih. Zelo dobro prvo polletje potrjuje, da imamo kvalitetne načrte in nam daje optimizem za nadaljevanje leta. Osredotočeni bomo na zagotavljanje trajnostne rasti v vseh kategorijah in na to, da bomo aktivno delali dobro v naši družbi in v sodelovanju s Slovensko banko hrane pomagali tistim v stiski,“ je dejal Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor podjetja Nestlé za Hrvaško, Slovenijo in Bosno in Hercegovino.


Prodaja na ravni skupine

Organska rast znaša 2,1 %, od tega 0,1 % izhaja iz realne notranje rasti (RIG), 2 % pa iz povišanja cen. Boljši rezultati so bili doseženi po geografskih območjih in kategorijah. Geografsko gledano so organsko rast spodbujali rezultati, doseženi v Evropi in na trgih v razvoju.


Območje Evrope

Organska rast v območju Evrope je znašala 4,5 % in je bila dosežena na vseh geografskih območjih in skoraj vseh kategorijah. K temu je največ prispeval Purina PetCare zahvaljujoč odličnim rezultatom vrhunskih znamk Purina One, Felix in Gorumet. Slaščičarski izdelki so zabeležili visoko rast z enomestno stopnjo, zaradi močnega zagona znamke KitKat in ključnih lokalnih blagovnih znamk. Kava je zabeležila srednjo rast z enomestno stopnjo, na čelu tega pa so bili instant kava Nescafé in izdelki Starbucks. Kulinarika je zabeležila pozitivno rast zaradi lansiranja novih izdelkov Maggi, vključno z novo linijo azijske hrane, in izdelki Thomy.


Več si lahko preberete na spletni strani:
https://www.nestle.com/media/pressreleases/allpressreleases/half-year-results-2024