Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Prednosti žit za zajtrk

n11

Vsi vemo, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva. Pripravi nas in napolni z energijo za premagovanje vseh izzivov prihodnjega dne. Zato je pomembno, da vsako jutro skrbno izberemo, kje bomo dobili hranila. 

 

Žita za zajtrk so v tem pogledu priljubljena izbira: zjutraj jih je hitro in enostavno pripraviti, vsebujejo vitamine, hranila in vlaknine, pomembne za vaše telo, in se zlahka prilagajajo vašemu okusu. Da bi zagotovili najboljše iz žit, se odločite za polnozrnata žita.

Koristi

Polnozrnata žita vsebujejo vlaknine

Polnozrnata vlakna so snov, ki vam pomaga, da lahko prebavite enostavno in normalno. Prav tako lahko reden vnos vlaknin prispeva k doseganju normalne ravni krvnega sladkorja in tudi k znižanju ravni holesterola.

Vir vitaminov in mineralov

Vitamini in minerali so pomembni za vaš metabolizem, njihovo pomanjkanje pa lahko vodi v utrujenost in nezadovoljstvo. Polnozrnata žita vsebujejo magnezij, železo, kalij in vitamin B in so idealni za zajtrk. Tako boste svoj dan začeli z okusnim, s hranili gostim obrokom in zagotovili vir energije čez dan.

Polnozrnata žita zasitijo

Hranili v žitih bodo uspeli dolgotrajno potešiti apetit. Če zajtrk ni hranljiv, se občutek lakote pojavi zelo hitro in se ne boste mogli enako dobro osredotočiti. Z zajtrkom, ki zasiti, boste zagotovo imeli energijo, ki jo potrebujete prvo polovico dneva.

Pomagajo vzdrževati normalno težo

Žita imajo malo maščob, veliko vlaknin, vitaminov in mineralov pa vam bo pomagalo pri prebavi in presnovi. Tudi kot varianta zajtrka, ki zasiti, bo vaše telo daljše imelo zaloge energije. Tako ne boste zamikali visokokaloričnih prigrizkov za to dodatno energijo.

Lahko jih jemo skupaj z drugo hrano

Ker je dnevni ritem tako hiter, je težko zagotoviti vse snovi, ki jih vaše telo potrebuje. Na srečo večina porabi polnozrnate žitarice preprosto z mlekom, lahko pa jih zaužijemo tudi z jogurtom, posutim v smoothie ali skupaj s sadjem. Tako ste lahko prepričani, da je vaš zajtrk najbolj hranljiv - poleg koristi žit boste iz mleka dobili tudi vitamine in minerale iz sadja ali kalcij.

Kako pripraviti žita za zajtrk

  • Če nimate veliko časa, je zjutraj zelo enostavno pripraviti skledo mleka in žit. Če želite poskusiti nekaj novega, nadomestite mleko z nesladkanim kokosovim mlekom ali navadnim jogurtom;
  • Poskusite žitni in sadni puding
  • Če imate več časa, na primer za vikende, si lahko privoščite te sadne palačinke.
Article Type